Giliran OpenOffice.org 3.1 pula

nampaknya makin banyak aplikasi mengeluarkan versi baru. kali ni giliran OpenOffice.org pula mengumumkan versi terbaru mereka, OpenOffice.org 3.1 boleh didapati sekarang.

OpenOffice.org merupakan aplikasi pejabat yang serupa dengan Microsoft Office Suite adalah aplikasi yang siap pasang dalam Ubuntu korang. antara yang menarik dan baru dalam versi OpenOffice ini mirip dengan kebolehan yang dipamerkan oleh pesaing 'berbayar' mereka (mesti tau kan). Tapi aku dah menyemak senarai naiktaraf Ubuntu, namun tak ada sebarang pakej berkaitan OpenOffice.org ni. jawabnya, tunggu sahajalah sampai ada update berkaitan. kalau anda masih pengguna Windows, jom muat turun aplikasi percuma tapi hebat ini melalui laman ini.

Nak tau apa yang menarik dalam OpenOffice.org 3.1? Korang tengok video dibawah ni



Linux to Succeed in 2015!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Masa mula Ubuntu 17.04 lama sangat (lebih 5 minit!)

Flash Player untuk Firefox 64bit Machine

Membuat Tapisan Laman Web