29.6.09

Hoh..Blog Bersawang!!

wow...kelihatan lama sungguh tak mengupdate blog ini. haha..sebebarnya aku berada dalam keadaan yang agak sibuk dan juga dalam suasana kerja. kalau korang masih ade menyinggah blog ni, trimas aku ucakpan sebab aku pun sekarang payah nak singgah-singgah blog korang ni.

apa-apa pun nanti aku akan naikkan beberapa topik yang sudah agak basi sebenarnya, tapi macam mana pun aku nak kongsi jugak dengan korang. nak tak nak, korang amik jugak..ekeke.

Linux to Succeed in 2015!
5 One Linuzz Life: Hoh..Blog Bersawang!! wow...kelihatan lama sungguh tak mengupdate blog ini. haha..sebebarnya aku berada dalam keadaan yang agak sibuk dan juga dalam suasana kerja...

No comments :

Post a Comment