17.7.09

Blog Pilihan Jipang_Menjerit : Pendaftaran Dibuka!

Haha..Lain macam pulak post aku kali ni. Jadi, apa yang menarik sangat dengan benda ni?

Sebenarnya cuma benda suka-suka yang aku nak buat dalam blog ni. Apa yang aku akan buat aku akan nilai semua bloh yang sudah dilink dan yang hendak dinilai dan aku akan rangkingkan ikut penilaian profesional aku (walaupun tak profesional). Terbuka kepada semua blog, tak kesah la blog korang tu cerita pasal komputer ke, diari ke, info ke, belasah saje..dan yang pasti aku takkan bias dalam penilaian aku.

Tarikh tutup aku letak 24 Julai ni, dan rangking penilaian akan diumum dua (2) minggu selepas tarikh tutup.

Antara yang krateria korang nak dapat markah lebih:-
  • blog theme
  • pengisian
  • jumlah pengikut
  • putara komen
  • umur blog
  • dan lain-lain..
Ape lagi, nak masuk tinggalkan aje alamat blog korang kat ruangan komen bawah ni.

p/s: program suke-suke saje..hehe

Linux to Succeed in 2015!
5 One Linuzz Life: Blog Pilihan Jipang_Menjerit : Pendaftaran Dibuka! Haha..Lain macam pulak post aku kali ni. Jadi, apa yang menarik sangat dengan benda ni? Sebenarnya cuma benda suka-suka yang aku nak buat d...

No comments :

Post a Comment